2014. augusztus 14., csütörtök

10. Rész

Sziasztok! Meghoztam az új részt. Egy kicsit rövid lett, de legközelebb megpróbálom hosszabbra írni ígérem. :) És tudom, hogy eléggé lelassultak a fejlemények, de a későbbiekben felgyorsul. :) 
Na akkor jó olvasását! ;))
xoxo Sziszi





Minután mindenki megpróbálta elhinni Harrynek ezt a tervét, elindultak hazafelé. Miután becsuktam utánuk az ajtót sóhajtottam egyet és Harry kezei közé zártam magam. 
- Szeretlek. -suttogta.

- Én is szeretlek Harry.- elmosolyodtam.
Miután szétváltunk, megfogtam a kezét és elkezdtem felfelé húzni a szobámba.
- Várj! -állított meg.- Nem megyünk inkább hozzám? Nem akarom, hogy megint dühös legyen rád Jeremy, amiért itt aludtam. -sütötte le szemeit. Elgondolkoztam és igaza volt. Nem hiszem, hogy annyira repesnének az örömtől, ha meglátnák, hogy Harry nálunk éjszakázott a tudtuk nélkül.
- Rendben. -mosolyogtam rá. Levettem magamról Hazza öltönyét és felfele kezdtem el futni. Hallottam ahogy jön után. Bementem a szobámba és becsuktam az ajtót. Gyorsan levettem magamról a pólót, ami alatt nem volt semmi, ezért felakartam venni egy melltartót. Ám ez nem ment olyan könnyen. Harry pont abban a pillanatban nyitott be, ahogy ledobtam a pólót a földre.
- Uhmm, pont jókor. -harapott bele az alsó ajkába.
- Harry! -kuncogtam aztán gyorsan a melleimre tettem a kezeimet, hogy eltakarjam azokat. Az arcomba egyből felszökött vértől éreztem, hogy elpirulok és ő ezt biztos, hogy élvezte.- Menj már ki! -mutattam az ajtó felé a jobb kezemmel,  de egyből vissza is raktam.
- Nem bírom ki otthonig. Majd utána megyünk hozzám. -jött közelebb és megfogta a derekam majd egy puszit adott a nyakamra majd onnan ment egyre feljebb amíg el nem ért a számhoz, amit aztán egyből le is támadott és egymásba forrva jártak táncot nyelveink.
 Harry kapva az alkalmon, hogy nem figyelek, kezeivel elkezdte lehúzni kezeimet a mellemről. Jobb kezemet felvezette a hajába a másikat pedig szabadon hagyta. Megfogta a derekamat én pedig a bal kezemmel a nyakába kapaszkodtam.
- Menjünk hozzád. Itt halknak kell lennünk. -motyogtam a nyakába ő pedig tovább puszilgatta a nyakamat és a fejemet. Egy szót sem szólt, elvált tőlem és a szekrényemhez ment. Elővett egy kabátot, rám terítette azt és felkapott az ölébe menyasszonyi stílusban és indult is le velem a lépcsőn. Én csak kuncogni tudtam a türelmetlenségétől. Kicsit feljebb húzódtam és most én támadtam le a nyakát.
- Ha azt akarod, hogy elérjünk a kocsiig, akkor ezt hagyd abba, légyszíves. -mormolta visszafojtott hangon. Megint csak kuncogni tudtam, de abbahagytam az előbbi kis tevékenységemet.
Miután kiértünk a lakásból Harry egyből megcélozta a fekete kocsiját, betett az anyósülésre, beszállt a kormány mögé és már indultunk is a háza felé. Útközben sem bírtam igazán magammal, ezért a kezemet ráraktam a combjára és mintha mis sem történt volna lassan csúsztattam egyre feljebb a kezemet, de mielőtt elértem volna a púpos részhez a nadrágja alatt, visszaraktam a kezemet a helyére. Hallottam ahogy fellélegezett én pedig kuncogni kezdtem.
- Mikor indultok? -kérdeztem egy rövidebb csend után.
- Este hatkor. -várt egy kicsit én pedig egy aprót bólintottam.- Akkor jössz? Vagy...? -nézte feszülten az utat.Tudtam, hogy azt akarja, hogy menjek, de valahogy mégse éreztem helyénvalónak. Nem tudtam válaszolni, mert már meg is érkeztünk a Styles rezidenciához. Mivel rajtam még cipő se volt, ezért megvártam Harryt amíg kinyitja az ajtót és bevisz. Ahogy beértünk lerakott a kanapéra és otthagyott. Felnéztem a kanapé támlája felett és Hazza a konyha felé ment.
- Mit csinálsz? -felálltam és elindultam én is a konyha felé.
- Semmit. Kérsz inni valamit? -kérdezte kissé feszülten.
- Te ... Te már nem akarod? -értem be a konyhába és lehajtott fejjel a konyhapultnak támaszkodtam. Harry éppen a csap felett támaszkodott és egy pohár volt előtte amibe valami folyadék volt. De mivel nem válaszolt odamentem mögé, átkaroltam hátulról és hirtelen megcsapott az tömény alkohol szaga.- Harry! -szóltam rá majd elvettem előle a poharat és a tartalmát a csapba öntöttem.- Menjünk fel. -sóhajtottam miután meg sem mozdult.  Hirtelen eltolta magát és elindult kifele én pedig csak néztem ahogy távolodik.
- Nem jössz? -kérdezte visszahajolva az ajtóból.
- Öhm.. de megyek. -küldtem felé egy féloldalas mosolyt majd elindultunk felfelé a szobájába.
Mivel rajtam a bugyin és a pólón kívül nem volt semmi ezért én úgy ahogy voltam behuppantam az ágyba és magamra húztam a takarót.
- Elmegyek fürdeni. -megállt az ágy előtt és sóhajtott.
- Rendben. -mosolyogtam rá.
- Nem akarsz jönni? - kérdezte és egyből előjött neki az a perverz mosolya. Kuncogni kezdtem és gyorsan kimásztam az ágyból és berohantam a fürdőbe. Harry egyből utánam jött és egy puszit adott az arcomra.
Kibújtam a ruháimból, teleengedte a kádat vízzel és utána ő is levetkőzött. Én nem is tétováztam. Gyorsan bemásztam a kádba majd egyből el is tűntem benne nyakig. Hazza csak rám mosolygott és bemászott mellém. Úgy helyezkedtünk, hogy én a hátammal rajta feküdjek, a fejünk egymás mellett volt és a lábaink is egymás mellett voltak.
Nagyjából egy órát áztathattuk magunkat amikor meguntam és kimásztam a már kissé kihűlt vízből. Gyorsan magam köré tekertem egy törölközőt és visszamentem a szobába. Visszavettem a levetett "pizsimet" és visszamásztam az ágyba. Harry egy boxerben jött ki, lekapcsolta a villanyokat és bebújt mellém. A hátamat szorosan a mellkasához húzta és úgy karolta át a derekamat miközben a nyakamba szuszogott.
- De igen. Akarom, nagyon, Elena. -hirtelen nem tudtam, hogy mire gondol ezért megfordultam és értetlenül néztem rá.- Amit.. amit lent kérdeztél. Nagyon akarlak. -suttogta egy féloldalas mosoly kíséretében. Elmosolyodtam és visszafordultam ahogy az előbb feküdtem.
- Fáradt vagyok. Jó éjt, Harry. -éreztem ahogy kissé szorít az ölelésén és az ágyékát még erősebben nyomja a fenekemnek.- Harry! -szóltam rá nevetve.- Felőlem azt csinálsz magaddal amit csak akarsz, de engem hagyj aludni légyszíves. -kicsit elhúzódtam tőle... vagyis inkább csak a fenekemet előrébb hoztam, hogy ne érezzem annyira a már valószínű, hogy elég kemény férfiasságát.
- Érzed ezt? -tolta ismét nekem csípőjét. -Ennyire akarlak. -suttogta a fülembe és ráharapott a fülcimpámra mire felsóhajtottam és beleharaptam az alsó ajkamba.- Még van időnk. -suttogott tovább.
- Jó éjt Harry! -gyorsan kiugrottam az ágyból és kimentem a szobából, egyenesen át az egyik vendégszobába.  Becsaptam magam mögött  az ajtót és odamentem az ágyhoz és bele is feküdtem. Még le sem  hajtottam a fejemet a párnára, de a kis göndör helyeske egyből jött is be. Gyorsan becsuktam a szememet és úgy tettem mintha már aludnék, de szerintem egyből tudta, hogy nem alszok.
- Naaaa! Most mért mentél el? -kérdezte morogva és odajött az ágy mellé, velem szembe.
- Mert nem hagytál aludni. -kuncogtam.
- Mi?! Te tehetsz róla, hogy ilyen ellenállhatatlan vagy. -leguggolt elém és egy puszit nyomott a számra.
- Jó visszamegyek Styles, ha békén hagysz! -ültem fel az ágyba és mosolyogtam.
- Megegyeztünk. -mosolygott rám és megint felkapva menyasszonyi stílusban átvitt a szobájába, ahol megcsapott Harry jellegzetes illata. Szippantottam egyet a levegőből aztán Harry óvatosan lerakott az ágyra és rám húzta a takarót. Befeküdt mögém és ő is bebújt a takaró alá. Gyorsan megfordultam, ráfeküdtem a mellkasára és puszikat adtam rá miközben simogattam is. Harry szorosan a derekamat ölelte és pár perc múlva már éreztem ahogy szuszogott. Aztán már én is meguntam a mellkasa tanulmányozását, ezért lehunytam a szemeimet. De hirtelen megéreztem a kezét a fejem, végigsimított a hajamon és puszit is adott rá.
- Jó éjt, Gyönyörűm! -suttogta.
- Jó éjt, Hazza. - mosolyogtam és a mellkasán pihentetve a fejemet, elaludtunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tumblr Mouse Cursors